joi, 20 ianuarie 2011

Secretele Naturii pentru incepatori


     Mi-am facut un blog cu ceva timp in urma, totusi pana acum nu am scris niciodata in el. Nu reusesc sa gasesc un motiv clar, dar daca ma prefac pentru cateva clipe ca am talent de psiholog care reuseste sa sape in subconstientul pacientului pana gaseste raspunsul, m-as analiza si as spune ca probabil mi-a fost teama sa nu abordez lucruri neinteresante sau penibile. Voiam ca primul meu post sa fie ceva care ma reprezinta, ceva simplu si elocvent. De curand mi-am gasit si subiectul.

     Acum cateva zile am gasit site-ul secretele naturii, , si in timp ce navigam printre articlolele digitale am gasit un concurs care imi cerea sa imi spun parerea despre site si sa descriu ce inseamna natura pentru mine.  
Primul cuvant la care cunoscutii mei s-ar gandi pentru a ma descrie ar fi copil al naturii, pentru ca sincer as da oricand haosul si poluarea orasului pentru cateva clipe intr-un colt restras de natura, intr-un mic paradis verde. Dar cum din pacate nu pot trai in singuratate pe varf de munte, m-am resemnat cu viata la oras, departe de iarba, de copaci, de verdeata si de bazaitul continuu al ganganiilor. Cu toate astea , cred ca natura imi este cea mai buna prietena, caci ma calmeaza de fiecare data cand sunt suparata, ma umple de fericire si imi face sufletul sa zboare mai ceva ca un fluture catre florile de primavara. Cu toate astea, natura cere reverenta, respect, si merita sa fie tratata ca un dar de mare pret, care din pacate se degradeaza din ce in ce mai mult o data cu expansiunea lumii urbane. Cel mai tare imi pare rau ca oamenii o trateaza acum ca o supusa, ca o sclava care trebuie doar sa ii bucure, pentru ca apoi ei sa o batjocoreasca cu gunoaie.

     Cat despre site am o multime de cuvinte de lauda, pentru ca reuseste sa aduca din nou natura in prim plan si explica modurile in care produsele organice pot fi folosite, astfel incat sa fie de un real ajutor.  Intr-o lume dominata de medicina alopata acest site se dedica remediilor alternative, atat de simpe si cu atat de multe beneficii incat la prima vedere ai fi tentat sa te indoiesti de calitatea lor. Noroc totusi cu articolele care descriu totul in suficient detaliu incat sa te faca sa crezi in sansa de reusita a metodelor, dar sa nu te plictiseasca deloc. Imi place si pentru ca mi-a facut pofta sa incerc cateva combinatii de sucuri de fructe, si aproape m-a convins sa ma imbarc in aventura de a prepara cateva borcane de jeleu de coacaze negre. Si ador faptul ca am reusit chiar sa aplic cateva idei care ua dat rezultate minunate, si chiar am recomandat unor prieteni remedii naturiste care acum au devenit parte din viata lor.

     Nu pot sa spun ca exista ceva care ma deranjeaza atat de tare incat sa afirm ca nu imi place, dar sunt cateva aspecte care cred ca ar putea fi modificate pentru a asigura un site care sa reuseasca sa convinga cat mai multa lume ca natura este o forta puternica care trebuie respectata si exploatata. In timp ce citeam despre toate varietatile de tratamente naturiste, expuse intr-o maniera prietenoasa si informativa, am ajuns la sectiunile Corpul si Sanatate am gasit niste articole mai mult didactice, care imi imspirau o sala de anatomie plina cu studenti adunati in jurul chirurgului. Mi se pare ca articole precum anatomia ochilui, a laringelui sau a pancreasului  isi au locul mai mult intr-o carte de medicina decat intr-un site axat atat de mult pe remedii naturiste si produse naturale. Nu stiu daca o persoana care nu lucreaza in domeniul medical ar gasi astfel de articole relevante sau utile. Mi-ar fi placut mai mult sa citesc articole despre cele mai frecvente boli ale organelor respective, despre simptome si posibile remedii naturiste, pentru ca astfel de materiale mi se par mult mai apropiate cititorului de rand. Si trebuie sa recunosc ca m-am speriat putin cand am vazut formula aceea atat de complicata a colesterolului, si mai ales metoda de scriere a substantei, care seamana cu o limba straina sau cu un cod de computer.
De asemenea, sunt sigura ca a fost doar o greseala, dar in articolul despre sexul copilului ultima propozitie spune ca; “Nimic nu iti va da certitudinea sexului copilului inainte de a-l concepe, iar ceea ce iti poate spune sigur si exact ce va fi este doar radiografia din timpul sarcinii.”. in timpul sarcinii se fac ecografii, radiografiile fiind o contraindicatie majora pentru ca pun in pericol viata fatlului si cresc extrem de mult riscul de malformatii.
     Si mi-ar placea foarte mult sa apara o rubrica in care sa se prezinte lucrui mai putin cunscute ale tarii, colturi de verdeata perfecte pentru drumetii sau excursii cu cortul, locuri in care se gaseste o vegetatie deosebita sau pur si simplu unde panoramele sunt capabile sa iti fure rasuflarea intr-o secunda.
Si asa cum spune si headerul, site-ul este unul de la Suflet la Suflet, asa ca ar fi grozav sa se infiinteze o sectiune de forum, in care toate sufletele pasionate de natura, sanatate, tratamente organice si mancare asa cum era pe vremuri sa se poata strange si sa isi impartaseasca experientele, pentru ca in timp am invatat ca nimic nu atinge mai mult suflatul cuiva asa cum o face alt om cu o pasiune similara.

Imi pare foarte bine ca am descoperit acest site pe care sper sa-l vad in curand dezvoltandu-se si ajungand unul dintre cele mai populare locuri de intalnire pentru cei care doresc sa descopere secretele naturii. Si sunt fericita ca in sfarsit am gasit un subiect perfect pentru prima mea postare.
Cu acest articol particip cu mandrie la concursul organizat de site-ul WWW.secretelenaturii.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu